19 Mart 2013 Salı

ALPEREN FURKAN'IN MUTFAĞINDAN

 ALPEREN FURKAN'IN MUTFAĞINA HOŞ GELDİNİZ

Bugün menümüzde mutfaklarda bolca rastladığımız, dışarıdan bişeye benzemeyen ama içerisinde biz bebişler için çok önemli proteinler bulunan yumurta yemeği yapacağız

Buyurun tarife geçelim. Önce aşağıdaki gibi, bir elimize yumurtayı diğer elimize çatalı, önümüze de tabağı alıyoruz. Tabi boyumuzun yeteceği bir tezgah buluyoruz.


 Burada bir tespit yapmak istiyorum değerli amcalarım abilerim ve de bebiş kardeşlerim...
Yumurta mı tavuktan çıkıyordu yoksa tavuk mu yumurtadan? Eğer bir cevap bulamazsam ben bu yumurtayı kırarım...

Babam da benim haber muhabirim ve kameramanım olarak işe başladı. Şöyle profilden iyi çek baba. 
Yalnız, Hamlet amca birazdan omlet yapıcaz üstüne alınma emi
- Olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu!

Baba ben karar veremedim omlet mi yapalım, yoksa haşlanmış yumurta mı?
Neyse; benim bezimi değiştirme vaktim geldi, haftaya bir başka lezette görüşmek üzere hoşça kalın sevgili izleyenlerim...








2 yorum:

  1. yesin onu halası, geleyim bana da yapsın o güzel yemeklerinden :)

    YanıtlaSil
  2. Gel halası gel, daha ikinci bölümde kek yapacaz, ona daha da bayılacaksınız. Yarın paylaşacam. Sende öp tontişlerimi benim için.

    YanıtlaSil

İzleyiciler

Popüler Yayınlar