5 Mart 2013 Salı

GURUR DUYUYORUM

Merhaba;

Öyle bir insan düşünün ki, vatanım dediği bu toprak parçası için kellesini ortaya koymuş, siperlerde kurşun yemiş bir komutan,
Öyle bir insan düşünün ki, 90 yıl sonrasının bile olacaklarını 'Ey Türk İstikbalinin Evladı' diyerek bizlere aktarmış, 
Öyle bir insan düşünün ki, bir memleketi bir çağdan alıp, yeni bir çağa götürmüş,
Öyle bir insan düşünün ki, bir milleti kendi bilincine sevk etmiş ve onu dilinde hür, fikrinde hür ve vicdanında hür bırakmış,
Öyle bir insan düşünün ki, bütün cihana göğsünü siper etmiş bir milleti peşinden sürüklemiş ve nihayetinde onların gözyaşlarıyla naaşı yıkanmış,
Öyle bir insan düşünün ki, huzurunda krallar devlet başkanları, başbakanlar ağlamış,
Öyle bir insan düşünün ki, Ne mutlu Türk'üm diyene diyerek bu dünyadan ayrılmış,
Öyle bir insan düşnün ki, 'Ben icap ettiği zaman en büyük hediyem olmak üzere, Türk Milletine canımı vereceğim.' diyebilmiş.

Ben böyle sadece bir tek insan biliyorum ve O'na insan değil MUSTAFA KEMAL ATATÜRK diyorum. Oğluma (Henüz iki yaşına gelmesine rağmen), Allah'tan sonra ilk öğrettiğim kelimenin senin adın olduğu için gurur duyuyorum. Ona her gün senin liderliğinde dalgalanan Yüce Türk Mileti'min, Ecdadımın kanıyla renklenmiş bayrağımı öptürüyorum. 
Atam, sana yetişemediğim, seni görmediğim için çok üzgünüm ama şükürler olsun ki senin ve ecdadımın sayesinde bu ülkede rahat yaşayabiliyorum. Ama evladımı senin ilkelerinle, senin emanetlerinle, senin cesaretinle yoğuracağım. Onun için bu ülkede sen hiç unutulmayacaksın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Popüler Yayınlar